skrik det högt, men ändå lågt.

Har varit med Ida idag, och vi skulle ta hål i mitt öra, men det tog oss typ halva dagen.
Men nu är det gjort och jag är skräckslagen fortfarande fick värsta chocken och föll ihop på golvet.. hahah, men är fortfarande inte reparerad från det än, är fortfarande yr, men nu vet jag att det blir salong Ingrid nästa gång ! hahah nej jag skojja Ida, you go girl.
Men ska i alla fall ta fler snart, men inte nu på ett tag efter jul troligtvis, måste gå och köpa lim så jag kan limma på min fina pärla igen, som lossnade från mitt örhänge.
Se bara så ont det ser ut att göra egentligen ?
och jag är jätte ledsen för dålig uppdatering som är just nu, har inte alls tid med datan och absolut inte något annat, jag måste ta tag i skolan nu igen, jag har spårat ut totalt. Men ska försöka ta mig på bena igen och gå på alla lektioner. åtminstone försöka, även om jag inte gillar tyskan alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback