hos pappa nu !

haft det lite stressigt idag men ändå inte alls, jag har fått mina betyg idag, jag är rätt så stolt och glad över dom faktiskt !
Men idag på skolan kollade vi på film, vi fick välja vilken vi ville se och det vart Van Helsing för mig och jag kan ju lova dig, att den filmen suger.
Hade redan sätt den dessutom men jag visste inte att det hette sådär, men nu vet jag !
sen vart det mest kortspel och datasalen för mig tills vi fick betygen såklart !
Men när jag kom hem så packade jag och kollade upp tåg tider, dom har ändrat tågtiderna nämligen men jag hann med det tåget som tur var, pappa kom och hämtade mig medan han släppte av Ida, för hon skulle hem till mamma nu, vet inte riktigt när jag kommer hem än men får se !
Idag skulle jag egentligen gått på bio med Ida Fredin men det vart inte att jag gjorde det, ledsen Ida.. känner mig lite små dum att jag åkte ner till pappa eftersom jag skulle på bio med Ida, men jag har inte vart hos pappa på jätte länge nu och jag saknade honom så jag packade och drog ! och om tre dagar är det julafton ;-) det ska bli rätt så kul fast jag är inte så mycket för jul faktiskt.. menmen så är det ibland, jag ska i alla fall gå ner och koka nudlar eftersom jag bara har ätit en hårdbrö macka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback