Gårdageeen

Igår var jag ju i Sundsvall, jag köpte örhängen och clips och två tavlor ! :-)
Sen när jag kom  hem blev det att jag drog till Anton och hos han var, Angelika och Emil också, vi gjorde inte alls så mycket faktiskt var mest flum faktiskt. :-)
kom hem runt ett och du satt jag på en film sen gick jag och la mig, då ringde Robin och ville prata lite, men jag somnade det var lite tragiskt.. hahah ! eller rättare sagt pinsamt.
Men gjort om bloggen för att Albin klagade på den.. och då ville han vara med men jag gjorde om den igen.. hihih.
Då vart han lite små arg.. :-/ men nu är de lugnt, nu ska jag i alla fall få undan med tvätten och göra en massa andra kuliga saker, hörshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback