Dag 5 - min favorit årstid och varför

Jag har valt sommaren eftersom det är varmt och det är mycket skönare att vara ute än på vintern eftersom att då är det kallt och jobbigt att plumsa i snön, men roligt med skotrarna och mörkret, det som är negativt med sommaren är att det är så ljust så länge, jag älskar själv när det är mörkt, så mycket roligare att göra något ute då, men det är ju också kul om man kunde se något.. som man kan göra på sommaren, bada, sola och leva livet.
Det är så en sommar ska vara rolig, och lev livet fult ut, som en vis tjej hade som motto innan hon dog.. rest in peace Therese.

Kommentarer
» Linnea Neeah Bern

Hej! vill du bli dagens blogg? det är lätt, kommentera bara i mitt dagensblogg inlägg att du är med, then youre in! ha det bra, god jul!

2010-12-23 // 08:59:30
URL: http://goaheadandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback