Dag 13 – Min bästis

Joanna Basse Bergström @ FB bara så ni vet.
hahah nej men Joanna är min bästa kompis och har varit det länge nu, jag kan absolut inte beskriva i ord hur mycket jag älskar henne, hon finns alltid där för mig när jag har det jobbigt eller behöver någon att prata med, men ibland så glider vi ifrån varandra, eller typ det blir för mycket, så vi börjar dissa varandra.. hahah så kan det gå ibland.
Men bara så ni vet, hon är en vän som bara dom bästa är värd att ha.
Så synd för er som inte har en sån vän som jag har, för hon är underbar.

Kommentarer
» basseee

du är världens bästa. jag älskar dig så otroligt mycke och tack för att du finns.

vi får fan inte glida ifrån varann!

jag saknar dig.

<3

2010-12-31 // 15:39:20
URL: http://sajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback