Dag 1 info.

(bild sen i somras innan jag förstörde håret. )
Jag bor i Ånge hos min mamma, min mamma&pappa är skilda pappa bor I Åsäng, alltså Ljustorp ungefär.
Jag är 14 år alltså så går jag i 8an. Jag gillar att shoppa&umgås med mina kompisar men även sitta vid datan, jag spelar fotboll som nästan betyder allt för mig.
Jag älskar att resa, har varit i: Danmark 3 gånger, Malta 1 gång, Mallorca 1 gång, Portugal en gång, Finland 2 gånger, Italien 1 gång och en massa andra..
har rätt så många djur, men jag älskar katter mest av allt, sen hundar såklart.
Min syster betyder väldigt mycket för mig och vi brukar hitta på lite saker ibland.
Min bästis heter Joanna, och jag älskar henne, mer än jag kan beskriva det i ord. Hon finns alltid där för mig och stöttar mig i alla lägen, hoppas hon vet att jag gör samma sak för henne.
Men det är allt jag orkar skriva eller kommer på att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback