bestämde mig för att göra något.

Dag 1 En bild + kort fakta om mig.
Dag 2-Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4Innehållet i min väska.
Dag 5Min favorit årstid och varför.
Dag 6Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 7 – Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu.
Dag 8Typ av killar jag faller för.
Dag 9Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.
Dag 10Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.
Dag 11En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 12Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 13Min bästis
Dag 14En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 15Någonting jag oroar mig för.
Dag 16En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 17Mitt drömbröllop.
Dag 18En bild på mig själv för två år sen.
Dag 19 – Någonting jag ångrar.
Dag 20Min första kyss
Dag 21Favorit band
Dag 22En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 23Vad jag åt idag.
Dag 24Min favorit plats.
Dag 25En bild på det jag köpte senast.
Dag 26Min favorit film.
Dag 27En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 28Mitt syskon
Dag 29En låt som får mig att gråta.
Dag 30Mitt favoritprogram – och varför.

bättre sent än aldrig ! men jag vet inte om jag orkar med det här.. men jag måste göra något åt min tråkiga blogg som jag inte vet vad jag ska göra åt. fyfan.
Trackback