allt ändras inom kort

idag har det hänt mycket och det är bara början än ?
för det första, Gustav jag är hemskt ledsen att det blev som det blev mellan oss, men inget är för alltid.
för det andra, jag gick hem från skolan eftersom jag mår så jävla dåligt, mamma&Ida är också sjuka så kan finnas en liten anledning ?
ligger och kollar på morden i midsomer, som jag har gjort dom senaste dagarna håller på att gå igenom alla som vi har.. och det var rätt så många, märkte också att han som spelar Tom Barnaby's tjej är avundsjuk på frun som han har.. för att han tillbringade mer tid med henne än med han riktiga fru. Så där med ska han sluta göra filmer, jag tyckte det var rätt så roligt när jag fick höra det.
Men i alla fall så ska jag fortsätta kolla på det och sen ska jag äta.. känner att jag är riktigt hungrig just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback