Panik !

Har hunnit långt på denna dag redan. Jag har bland annat duschat, gosat med min katt, städat lite och nu sitter jag på mitt jobb på väg till Sundsvall. Det bär av hela vägen till Duved och sedan hem ! 
Jag har lite smått panik för det jag skulle göra denna vecka har jag absolut inte fått gjort. Jag har inte städat tillräckligt det ser ut som ett bombnedslag även fast jag städade så fint i fredags, inte vikt min tvätt, glömt stt köra den sista maskinen, måste plocka ur diskmaskinen och köra en till, gå igenom kylskåpet, slänga sopor, fixa allt med Lexie.. ja listan är lång så behöver inte rabbla mer ni förstår mitt dilemma så att säga. Åh mitt i allt detta så har jag inte packat klart min väska och ikväll börjar jag min resa. :') 
Känns inte sådär jätte smart att glömma att packa men inte så mycket man kan göra åt det just nu. Kör mitt 10h pass, åker hem packar och sedan beger jag mig till Stöde och imorgon Portugal. ;) ha det bra alla ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback