Näsblod


Äcklig bild i know, men ville att alla nästan skulle få se hur min eftermiddag har bestått av. För en bild säger ju mer än tusen ord, right ??
I alla fall, dagen började 5 imorse. Drog iväg på jobbet, hade Duved förmiddag. Jätte skön tur kan jag tycka. Jag och Anders tjatade otroligt mycket om mat så vi tog och beställde mat från stället bredvid stationen i järpen. Vi får det levererat och allt, vilken service ! 
Sen var det inte långt kvar till Duved. Men nog om jobbet idag, det var som vanligt. 
Jag kommer hem och ringer mamma. Jag frågar henne om hon har lust att följa med mig på Ica och panta för jag hade så sjukt mycket pant lagrandes i mitt förråd.. 
Som ni kan se där.. Och då hittade jag även en kassa till efteråt. Bra där. Sen for jag till bolltjärn och klippte lite gräs så de är kort och snyggt nu ! Efter de skjutsade jag hem mamma och hoppade in i duschen. 
Och nu åter till första bilden där.. Kliver ur duschen och från ingenstans så bara börjar det tok ringa. Jag står hukad över handfatet i kanske 5-10 min innan jag kan försöka röra mig för att hämta min telefon. Jätte smidigt att lägga den på sängen, jo tack. 
Får tag i henne och ja det var blod överallt i mitt badrum.. Hon kommer förbi ovh de bara forsar efter en stund lugnar de sig men startar sen igen. Så pågick även de i några minuter. 
Men nät och jämt så tar de slut, hon åker hem och jag får besök av Cattis och Senad. Vi har haft buzz kväll och bara tagit det lugnt. Vi var även på terrassen och åt, där väntade Tess på oss, ä och tror ni inte på fan att näsan drar igång igen ? 15-20 min igen och en helt slut körd jag. Men jag har haft det otroligt roligt ikväll ändå trots att det bara runnit ur mig. :) men som sagt, min kropp är slut och jag vill bara sova så.. Godnatt för idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback