Idag är en bra dag

For till Sundsvall med min syster idag och köpte lite smink och kläder. Så träffade vi på Fabian så vi frågade om han ville käka med oss, så vi drog på o'learys och bara chillade lite. 
Rent spontant så gick vi in på shanti då jag letat och letat efter en piercing som jag fått därifrån men som dock gått sönder. Han hade inga sådana men han kunde beställa de fanns alltså kvar att beställa. Så jag beställde 2 !! Ren lycka.

Bilbingo vart det senare och på bilden ser ni kvällens allra första vinst. Det var alltså jag som fick första vinsten ikväll så 400kr bara sådär ! 4, 10, 31, 47 och 70 vilka grymma tal. Haha dock körde de ju vidare direkt så fick ingen direkt bild på vinnar raden därav alla andra prickar man hur som ! JAG VANN. :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback