tidsfördrivet, is real

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det gör jag inte, däremot kan man väl känna attraktion
Hur många har du varit kär i? Kär och kär, 1 kanske 2
Är du kär just nu? Nej det är jag inte

 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Elin Emma
När fyller du år? 1 Juli
Några piercingar? Naveln
Vad har du på dig just nu? Sov linne och shorts
Vad tycker du minst om hos dig själv? Hmm... sättet jag ser andra människor på, vill lita på dom men klarar det inte, iaf nya personer. 

Vad är du bra på? Skratta ;)

Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj & mina vänner

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Älskar att sova med någon, tycker bara det är jobbigt att sova själv #sällskapssjukbrud

 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, men finns några som vet mycket.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på sitt egna vis haha
Vem är snyggast av dina vänner? Vad är det för fråga, alla är skitsnygga

 

10 frågor om idag. 
Vad har du gjort idag? Spelat en massa dator, sovit lite, kollat på film... myst i sängen typ
Vad ska du göra nu? Skriva klart den här listan
Har du gjort något dåligt idag? Tror faktiskt inte det
Vad har du ätit idag? Hahah några ostbågar..
Har du duschat idag? Nej, men ska snart !

Är du trött nu? Jaa tyvärr så är jag ju de
Vad händer idag? Stöde och träffa lite släkt

 

Annat.
Hur mår du just nu? Jag mår bra
Är du hungrig nu? Nej det är jag inte
Vad är klockan nu just nu? 15:22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Denna, facebooook och swefilmer

 

Musik. 
Lyssnar du på musik just nu? Yees
Vilket är ditt favoritband/artist? Hmm, svårt gillar många
Vad gillar du för musik? Lyssnar på det mesta, det går i perioder

 

Kärlek.
Är du kär just nu? Nej
Gillar du någon just nu? Njaa skulle jag väl inte kunna påstå
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Fredags
Vem kysste du senast? Uhm, spännande
Är du romantisk? Jag kan faktiskt vara sjukt romantisk när jag väl vill
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Asså.. Svår fråga. Klart jag vill ha förhållande men är dock ganska rädd för att släppa in någon så pass nära.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Hahha nej
Vem sov du senast bredvid? Min kudde
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Vet inte
Hur ska din tjej/kille vara? Har ingen direkt "mall" på hur en kille ska vara. Men självständig, trevlig (NEHEE?? :)) charmig, inte så jävla torr och stel utan att han vågar spåra ur haha PÅ ETT BRA SÄTT MENAR JAG DÅ,  spontan, sen är det väl bara ett + i kanten om han är good looking ;-) nämen helt ärligt ingen aning riktigt, men lite stil iaf ingen slusk haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback