On the road again


Kan bara skriva att jag hade en sjukt bra 150dagars inatt med mycket dans och mycket skratt och skoj ! Kvällen var ju nästan helt perfekt förutom den otroligt långa kö väntan men de var det värt ! Då Oscars stängde så drog vi på kebab city för att vi var vrål hungriga men vi tog med matten och gick hem till Lucas och Maja :) jag åt det jag ville och sen var jag totalt för jag var så trött och frös gjorde jag ! 

I alla fall sitter jag på tåget hem nu, är alldeles strax i stöde. Så när jag kommer hem ska jag städa klart mitt äckliga rum eftersom jag inte hann klart igår, så ska jag byta sängkläder och ta mig en skön dusch sedan bara njuta av livet och kanske ha en hemma kväll med mamsen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback