i found myself a cheerleader

"Oh I think that I found myself a cheerleader
she is always right there when I need her 
oh I think that I found myself a cheerleader
she is always right there when I need her"
 
Åhh daaamn, jag kan seriöst inte sluta lyssna på låten.. Är den verkligen så bra ? 
I alla fall sitter jag just nu på skolan och har ämnet H.U.M men ska istället försöka finslippa lite på mitt tal och jobba med H.U.M hemma senare idag så att jag kan bli klar med det snart, vore skönt att få något överstökat i skolan.. :) har en inlämningsuppgift i religion, uppgifter i psykologi 8 frågor och fixa två bilder på en själv då man är klädd i låg och hög status. Sen har jag prov på fredag så denna vecka blir att ligga i på.. kommer vara totalt död på fredag då jag tar helg. Måste skynda mig nu då talet är snart, ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback