u make my mind go crasy

Tog och gjorde en lite slarvig header så länge tills jag fixat en som passar in på bloggen, jag tyckte det är finare att ha något där än inget alls ! i alla fall så är jag ganska så trött idag även fast jag somnade riktigt tidigt för att vara jag, sen så har mitt ben somnat också så väntar på tusen nålarna.. skönt. Jag ska ta och kliva upp så fort benet är klart, har varit vaken ett tag men inte känt orken att ta mig upp förrän nu, blir troligen en promenad med hundarna och lite små bus. :) Har inte riktigt varit mig själv på ett tag känns det som men idag kanske det äntligen får ett slut och jag kan gå tillbaka till mitt gamla jag. (Det skulle jag uppskatta är inte van vid detta, heheh.)
Ha en bra dag för det ska jag ha. :)

Kommentarer
» Celine

- Haha okej! :D Jag tycker typ att alla deras låtar är grymma haha :)

2014-06-02 // 20:53:19
URL: http://celinelf.se
» Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla du. Åh, ja du, vilket rosa nagellack var det jag hade där. Jag tror att det är så illa att det var ett lack jag köpte in en asiatbutik här i Göteborg. Det vill säga att jag inte har så stor koll på vad märket heter. Men du kan säkert hitta liknande färger blad de nagellacken som finns i en butik nära dig.

2014-06-03 // 07:23:17
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback