To much

Har varit så trött idag, usch ! Gått runt med sprängande huvudvärk också, inte kul alls. Hade först nationella i engelska men det var bara pratet senare hade jag prov i svenska om argumentationer som jag skulle skriva och argumentera med mig själv, vilket jag är totalt värdelös på ! Så jag har en blackout om vad jag ens skrivit. Sen nästa vecka väntas det nationella i Engelska på måndag och onsdag och prov i svenska muntligt om argumentationer, kan ju inte påstå att jag längtar sådär värst mycket.. Sen har jag en massa uppgifter att bli klar med också, älska skolan.
Men vi fick i alla fall fin fika på skolan idag, vi kom fram till att det var våran sista mentorstid för denna termin också.

Kommentarer
» Michaela Magnusson

Åhhh det ser gott ut!

2014-05-18 // 21:34:05
URL: http://michaelam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback