Hard time

Haft en enormt jobbig dag, började skolan 9:35 med att ha matte pluggade lite för jag ska ha prov i det så vart jag klar och då fick jag börja med provet, på kommunikationen gjorde jag 20 uppgifter och svarade på 28 frågor om politik saker.. Efter lunch klockan 13 vart det nationella läsförståelse i engelska och 15 min rast för att sedan ha nästa prov som var engelska hörförståelse så gick över 2h från jag egentligen slutade.. Kommer hem så funkar datorn inte som den ska.. Kunde dagen bli sämre eller? Tog sedan en promenad med Jerry för att komma på lite andra tankar och skönt att röra lite på sig. Nu sitter jag här och ska plugga för jag har så lite plugg menar jag. :) godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback