Stan och bad





Började dagen med att kliva upp 11 och duscha sedan fixa mig lite sedan åkte jag, Angelica och Emil. Vi åt på o'laerys eller hur det nu stavas, sedan blev det lite shopping köpte en klänning, shorts och en sak man kan göra is i har dock inga bilder på det tyvärr :) 
Sen har vi även mitt så otroligt fina getingstick här också, hände i lördags och gör ont och är svullen nå jävulskt men gått ner lite i svullnaden men jobbigt att inte kunna böja handen utan smärtor.

Senare tittade min syster förbi för att hämta hennes saker som jag köpte åt henne och då drog hon med mig och mamma fast jag fick välja bad ställe så valde östavall och det var sjukt fint och varmt och skönt i vattnet var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback