Q/A

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Hahah, planerar inte att skaffa barn men Mollie
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Konstig fråga
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Pretty little liars
4. Har du bra självförtroende? - Ibland och ibland inte 
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Åka utomlands
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Har ingen sådan..
7. Beskriv ditt drömutseende! - Långt hår, smal och snygg hahah
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Vet inte..
9. Någon du har kysst - Joakim
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja, mamma har sparat..
11. Den du senast sov över hos - Farmor hihih
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Ida
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Hahah näe
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Chips !
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Oj minns inget speciellt 

 

16. Hur uppvaktar man dig? - Oj, vet inte hahah
17. Har du rykten efter dig? - Det har jag säkert men inget speciellt tror jag
18. Din absolut sämsta egenskap? - Mitt humör
19. Din bästa egenskap? - Oftast go och glad
20. En låt du är beroende av? - Ain't it fun - Paramore
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - Tack så mycket :)
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Oj nån vän kanske 
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Absolut
24. Har du kysst en kompis? - Jaa 
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Ingen aning, inte jätte ofta
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Droger är smuts och jag skulle aldrig röra det men självklart kan jag umgås med folk som tagit de,så länge dom inte sitter i mitt knä och håller på hahah 
27. Vad hatar du? - Vänner som inte är äkta
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Beror på hur långt 

 


29. Vad handlade din senaste dröm om? - Minns inte
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Ingen aning.. haha antagligen inte !
31. Hur lång är du? - 160-164 något
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Ingen aning  
33. De bästa svenska skådespelarna? - Alexander Skarsgård kanske 
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight kankse
35. Ditt humör för tillfället? - Det är bra! 
36. En vacker person? - Finns jättemånga 
37.Har du instagram? - Ja, Eliinemma heter jag där
38. Vem kramade du senast? - Min kudde, hihih 
39. Vem träffade du senast? - Mamma
40. När slog du dig senast? - Ingen aning 
41. Någon du vill träffa? - Jennifer Anitson kanske ingen aning
42. När grät du senast? Varför? - Ingen aning 
43. Sminkar du dig varje dag? - Nej, använder bara mascara ibland 
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Hahah.. ingen aning, (farmor)
45. Är du helsvensk? - Precis, helsvensk
47. En artist du inte gillar?  - Jb
48. En artist du gillar? - Sångaren i paramore
49. Vad är det bästa som hänt dig? - Ingen aning
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – det har jag ingen aning om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback