Home sweet home



Somnade runt 5-6 tiden tror jag det att det var låg och kollade på american idol om jag minns rätt.. Vaknade vid 10 och kände att jag ville sova lite till så sov till cirka 12 något och gick och myste med katterna hemma hos min faster Anki och spenderade lite av dagen där, tack för skjutsen till city gross så jag kunde hämta tröjorna också. :') sedan gick jag och städa lägenheten och kollade lite på tv i väntan på att åka hem till Ånge. Och nu är vi påväg hem och vi var tvungen att handla lite gott också som färdkost sen så har jag bara tagit det lugnt för är riktigt trött, men passade på att spela lite cs:go games innan ! Men nu blir det film och sova så jag tar mig upp till jobbet imorgon ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback