They'll tell you I'm insane

Hejsan hoppsan, tog mig faktiskt till skolan idag och nu sitter jag på skolan och har HUM men sitter lite som fast på det jag håller på med så får vänta lite med de ett tag. Denna låt är min favorit just nu dock så har ju Taylor Swift tagit bort det hon hade med spotify för hon tyckte hon gick back på det.. så man måste alltså lyssna på den på Youtube vilket jag tycker är lite jobbigt när det finns ett fullt fungerande musik program som man kan använda.Senare idag ska jag faktiskt ta på mig att städa min garderob bara jag får händerna ur röven och gör det, jag har sagt till mig själv att göra det i 3 dagar nu så idag måste jag göra det och hoppas på att min mami hjälper mig med de, för mina kläder får inte plats just nu och vill ju köpa nya kläder så något måste bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback