Roadtrip





Vart inte som tänkt idag, hade planerat att städa garderoben och ja.. Ännu en dag som det inte blev av, möjligen imorgon då.. 
Istället för att städa garderoben så tog jag, Andre, Angelica, Jerry och Joakim och for till Sundsvall ! Vi stannade på Max och åt, då träffade vi Anton, Maja och Lucas. Sen for vi vidare och hamnade på norraberget/sockertoppar som jag alltid kallat det hahah, de hade självklart ingen annan.. 
Efter vi varit där snurrade vi runt i stan och skulle tanka gick väl sisådär men we made it ! Då passade vi på att åka nya E4:an och sedan massa små vägar tills vi kom till matfors där vi stannade hos en som heter Erik, sen raka vägen hem så jag inte skulle missa paradise hotel ;) 
Så nu sitter jag nere i soffan och är döds trött och har jätte ont i mitt knä och har nyss kollat på paradise som är så spännande, äntligen Kristian och Saga !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback