My day this long

Började med att bygga pussel med Anki och sedan skulle jag färga mitt hår lite och så vart det fel så vi sprang ner på Hemköp och köpte en guldblond, mörkblond något som skulle göra de lite mörkare, men tyvärr så gillade inte mitt hår de utan så fort färgen kom in så vart mitt hår brunt, dock funkade de jätte bra i hårbotten där jag nu är blond.. Inte de smartaste eller roligaste. Så är just för tillfället brunett vilket jag inte gillar så de ska åtgärdas snabbt :) sedan la jag mig i soffan och spelade lite heartstone på ipaden och lyckades somna framför tv:n.. Blev väckt senare av att de var mat dags och sen var det bara fixa sig och kila iväg till festen. De vad min dag i en kort variant, den vart väldigt lång med allt hårkaos, tur man har kvar ett presentkort på attityd som man kan använda och fixa håret med kanske, skulle vara toppen de.. :) dock väldigt dyrt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback