It's friday im in love

Heejsan sitter just nu i Östersund efter att ha åkt hit med Ove och Berit, men det var för flera timmar sedan cirka 9 timmar sedan och jag har ju gjort en del mellan där ;) Jag och min syster for ut till Lillänge och köpte otrolig avancerad mat på donken hahah.. som vi sedan sparade och åt här hemma, vi fixade massa tvätt och låg och latade oss framför tv:n till idol skulle börja så vi kunde se finalen, kul att Lisa vann äntligen någon som kan sjunga.. Har alltid tendensen att tycka om den som alltid kommer två som man också oftast hör ifrån. ;) men så kom jag på att jag glömt hudkrämen hemma och mina händer blir riktigt torra på vintern så måste ha de, så innan man fick veta vem som vann for vi till hemköp och handlade lite. 
Just precis nu gör vi inget mer än att kolla på varsin dator och hon äter fruktsallad, så aktiva är vi ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback