Hamnade i en bastu..






Helluuu, vaknade imorse runt 10-11 tiden och hade fått ett sms från Berit lite över 11 som undrade om jag kunde hämta upp de innan klockan 12 ! Kände att jag var tvungen att kliva upp och packa ihop och fara in till "stan". Efter jag hämtat upp de så for vi till Jamtli för julmarknad vilket jag inte hade tänkt att gå in på.. Menmen det blev så i alla fall. 
Vi for och åt sedan så tog jag raka vägen hemåt. Då jag kröp ner i soffan under täcket och ville inget mer än att sova, men så blev det inte då mamma fyllde år ju måste ju vara med henne då ! Så spenderade lite tid med henne men då hon fick besök av andra så stack jag iväg och hamnade i Ovansjö i en bastu på en fest hahah.. Underbar dag otroligt lång också jag är helt slut ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback