Don't tell 'em.


Dagen började riktigt tidigt runt 07:30 för att vara exakt.. Ringde vårdcentralen och fixade så jag skulle få komma in och kolla min rygg, sedan sa de att jag skulle få veta senare, tror de sa att jag skulle få det på posten men fick ett samtal lite senare på dagen då de sa att jag kunde komma redan imorgon vid 13:00, så blir att fara till stan imorgon ! Ska passa på att köpa de sista julklapparna då också. :) 
Vid 17:20 så lämnade jag och Tess Ånge och for till Stöde och hämtade Speedi som varit hos en kompis till Tess. 
Sedan for vi hem till min farmor och farfar då det bjöds på lite go fika, men kunde inte stanna så länge då hundarna väntade i bilen. :) sedan for vi hemåt beslöt att vi skulle äta något gott så vi beställde en pizza och kycklingtallrik, så som jag tjatat om en kycklingtallrik :D wiie happy me !
Haft en trevlig dag med Tess och de har även städat lite smått på mitt rum och hallen så det ser lite bättre ut nu till jul !
Just nu är jag riktigt trött så ska vara social med dom i Skype och spela lite, ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback