busigheter

bara för att jag gör denna är pga att jag och rikard har riktigt tråkigt och vi ska genomföra denna med min andra sån här, så lite skoj. hehheheheheheh

Vem var den senaste du pussade? - Allex
Vad har du för bhstorlek ? - hahah, deni
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Aldrig varit gifta
Gillar du någon just nu? -  näe inte vad jag vet iaf

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 00:48
Namn? - Elin Emma
Vart bor du? - Ånge
Hur många barn vill du ha? - Ingen aning
Vill du gifta dig? - bra fråga
Rullar du spaghettin eller skär du den? - hahah, det beror på..
Har du ätit sushi? - Äter inte fisk.
Favoritglass? - Mjukglass
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - ehm jag har ingen aning faktiskt
Humör? - Trött, uttråkad

Fyra Grejjor:
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Hmm, stoppad med blåljus men inte jagad, tror jag
Har du en hund? - Jadå
Sover du helst själv eller med någon? - Beror på
Tror du på spöken? - Näe inte riktigt

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? - vadå längre, jag är ju jätte lång... :')
Skulle du vilja kyssas nu? - Nja, vill sova..
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Näe, vill fortfarande sova

Kan:
Kan du röra på öronen? - Nej
Kan du slicka dig på näsan? -  Japp
Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja, när jag sover.
Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja
Kan dina vänner lita på dig? - Ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Ja
Kan du suga? - Nja, inget jag föredrar.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Jaa
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
Har du syskon? - Ja
Har du någonsin haft sex med någon? - Ja.
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja.
Har du varit full den här månaden? - Jadå
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Literå..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Ja
Har du pussat någon som är tre år äldre? - Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Näe
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Mja, tror det

Vem:
Vem älskar du? - Datorn
Vem hade du senast sex med? - Någon som bryr sig ?
Vem vill du bli full med? - Rikard
Vem är den bästa artisten/gruppen? - rihanna, eminem
Vem pratade du senast i telefon med? - Min syster

Vem är snällast i världen? - Det är en bra fråga
Vem vill du prata med? - Rikard
Vem sov du senast med av det motsatta könet? - Hahah, hemligt
Vem såg dig full senast? - Dom på festen
Vem vet allt om dig? - Ingen vet allt om mig
Vem hatar du mest? - Hata är ett starkt ord.
Vem kramade du senast? - Ehm, Anki
Vem kan berätta allt för dig? - Den som vill.
Har du ljugit på någon fråga? - Näe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback