kaos och mer kaos

Åh, nationella idag gick förhoppningsvis kanon, hann bara räkna 3 uppgifter på ett utav mina matte prov som jag har kvar att göra.. Matte är då inte min starkaste sida.
sedan drog vi på begravning och så var vi där och åt sedan for vi hem och sedan till skolan igen och nu sitter jag här på skolan och skriver theater och ska snart anordna ett disco vet inte heller hur jag ska få  tid med allt idag.. eftersom jag förmodligen är klar discot vid 23 ungefär, sedan tänkte jag ju klämma in Angelika eftersom att hon fyllde år igår men åååååh, kaos i mitt huvud idag

Kommentarer
» Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Usch, begravning är aldrig kul att gå på:(

2013-05-05 // 00:05:06
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback