i want you to staaay

Började med att jag tog sovmorgon p.g.a att jag inte kan vara med på gympan då jag är så pass förkyld, min syster skjutsade mig till skolan mot 11 tiden då jag hade matte och började göra klart mitt sannolikhets prov.. snart klart ! :D sedan hade jag rätten och samhälle prov, och det klarade jag också, toppen så bra dag ! Sedan drog jag och klippte gräs medan det låg Ida och solade och hade det skönt ;) så tog vi moppen vidare och for till Borgsjö och vad gjorde vi där ? ja allt och nästan ingenting, vi sjung, spelade badminton, snacka och drack saft dricka hah :) helt underbart ! :D Det enda som saknades idag var min underbara pojkvän, men honom träffar jag på tisdag och orkar knappt vänta !
och fuck you ida&alice för att ni fått mig att nörda denna låt.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback