blä på allt just nu.

Exakt just nu känner jag att allt är kaos i mitt huvud.
Jag är hungrig, arg, irriterad, trött och en massa mer.. Framför mig väntas det 3 matte prov som jag inte har gjort än pga begravningar och massa annat.. Plus att det kommer en massa nationella nu, engelska och matte kvar troligen och lär ju faila på båda eftersom jag är sämst i båda ämnerna, inte lätt att vara bra på engelska då man bytte engelska lärare från 7-9 mer än 3 gånger per termin. BLÄÄÄÄ!!!
Just nu sitter jag bara och glor på skärmen och lyssnar på musik, känner att detta är ett ganska depp inlägg men jag kan inte komma på något positvit alls att skriva faktiskt..

Kommentarer
» Anonym

△▼▷◁▽

2013-05-14 // 09:33:54
» Patricia♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas det blir bättre snart!

2013-05-14 // 20:47:17
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback