11 månader&fullt upp

Förlåt att det blir ett så sent inlägg men faktum är att jag har haft fullt upp, började med att kliva upp laga lite makaroner och äta for sedan in till Sundsvall bara för att vi kunde, var där och lånade ut mina strumpor till min syster eftersom hon behövde dom antagligen mer än mig, så gick en sväng till Anki där hon bjöd på jätte goda nuggets, slängde verkligen i mig dom.. Haha ! Menmen sedan åkte vi tillbaka till lucksta och sedan kom Olle och vi hämtade hans syster och for hem och in till matfors efter det och handla lite.. Sen alldeles nyss har vi kollat på en film, och den sög.. Lång dag helt enkelt, plus att vi har 11 månader idag och jag skulle aldrig kunna bli lyckligare än vad jag är med han. JAG ÄLSKAR DIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback