9 månader, dag i lommis

ska alldeles strax sova så lägger in ett snabbt inlägg om dagen, idag har jag och min underbara kille hela 9 månader även fast det känns som ännu mer, jag är sjukt lycklig med dig.
Vi tillbringade dagen i Lombäcken med massa släkt och Berit men hon räknas med i släkten tycker jag, men vet inte vad hon tycker !
Pontus och Ove for på skoter tur och vi andra satt vid grillen och tog det lugnt i solens underbara ljus :) så åkte vi hem runt sex tiden och då duschade vi bort rök lukten och plötsligt fick jag veta att Pontus tåg gick snart så vart lite paff. :| Sedan har jag inte gjort mycket mer idag även fast jag borde gjort det, men det är lätt hänt att man glömmer saker och ting ibland.

Kommentarer
» Anonym

vill du göra ett bloglovin byte?:)

2013-03-11 // 09:55:08
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se
» nathalie

Ja verkligen :)

Grattis till de 9 månaderna!!

2013-03-11 // 19:27:27
URL: http://nattstad.se/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback