You got me begging for more

igår kväll så tog vi en skoter tur till matfors för att köpa något gott till en film och satan vilken skoterled alltså.. haha, men jag hade det i alla fall jätte mysigt även fast det var dödligt kallt åt ansiktet :) 

idag så for vi hem till christer och där fikade vi lite och kollade på tv mest men det var rätt trevligt det med :) Sedan for vi tillbaka till Lucksta och Pontus gick ut och skottade snö och åkte en skoter tur medan jag låg inne och sov.. ;) 
Och jag måste bara säga antingen är det jag eller så har sverige världens sämsta musiksmak.. själv tyckte jag att melodi nummer 1 och 5 var bäst men dom kom bara till andra chansen.. det känns lite surt faktiskt med tanke på låtarna som gick till final.. Helt sjukt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback