Begravning och massa underbart !

Dagen kunde ju inte börja sämre, först fick jag vänta på att tåget skulle komma och det kändes som om det aldrig skulle komma, men efter 33 minuter så kommer de !
det var både kallt och tråkigt att vänta på det ! for mot skolan och hade samhälle och sedan kom mamma och hämtade mig för vi skulle på begravning och det gick ju rätt bra där, många ledsna personer och så :/
for hem la mig i soffan med min sjuka syster och vi började titta på film men det slutade med att jag somna och hon tittade för fullt.. ;) Sen vaknar jag av att min mobil ringde men jag hann inte svara haha :) Det var pontus som ville säga att han snart var framme :) sen hade vi bara mys framför filmer ungefär hela dagen förut några stunder.. :) rätt bra dag faktiskt !
hade glömt kameran hemma så fick bli mobilbilder.. men de har ju ingen dött av förut :)








 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback