Äntligen fredag

Så himla skönt med fredag, har haft matte prov som gick ganska bra faktiskt :D sen kom jag hem, duschade, ringde Rima och bestämde att vi skulle åka till fränsta och de gjorde vi på tåget träffade jag älskling ett tag tyvärr för kort tid men vad ska man göra åt saken :( i alla fall träffade vi Niklas, Anton och Anton hahah vi gjorde ungefär ingenting men vi tog och åt på pizzerian kommer inte ihåg vad den heter och nu sitter jag och fryser och saknar min älskling och väntar på thaimaten, mums ska bli jätte gott ! ;) men nu ska jag kolla på gladiatorerna och vänta :)


Kommentarer
» ♔ MOA GÅSSTE

Hej sötnos!! Har fixat ny header och design nu, kommentera gärna vad du tycker! :) ❤

2013-03-02 // 21:34:45
URL: http://moagasste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback