Saker som jag gillar hos killar !

* När killar är längre, det är inte så svårt att vara längre än mig men det är gulligt när killen är längre, och det känns bättre. Klart inte måste, det är ju känslorna som styr kärleken egentligen men ja ni fattar ! 
* Kysser i pannan, det är gulligt !
* Är roliga och inte "seriösa" hela tiden. Gillar när man kan ha kul och vara sig själv, skämta och skatta tillsammans ! Det livar upp stämningen för annars känns allting så himla stelt och fel.
* Att kunna lita på varandra  och inte hålla på att ljuga om saker och ting är viktigt.
* Kysser bra, det är ju en bra fördel ;)
* Att man bara kan ligga och prata utan att göra någonting annat, prata om allt möjligt liksom.
* Lyfter upp en, spontant t.ex. Det är gulligt !
* Vågar kyssa en framför vänner, familj osv. Att man inte är rädd att visa att man tycker om varandra. Skulle aldrig klara av en sån kille, som typ gömmer att vi är tillsammans och inte vågar visa det för någon..
* Pinkypie promise, det är charmigt, och jag gör det rätt ofta så varför inte ? ;s
* Finns där, när man behöver en vän och snacka är det skönt att kunna lita och prata ut med pojkvännen. Att han förstår en och är lätt att snacka med.. Det gör allting en hel del lättare faktiskt !
 
Bara några utav mina åsikter om vad jag gillar med killar och hur jag själv skulle vilja ha det, men jag vet att det är rätt så svårt att hitta en kille som har alla dom där egenskaperna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback