novell&arg

Sitter just nu på skolan och ska skriva en novell men jag är så totalt värdelös på att komma på saker att skriva om så det suger ganska mycket :( hade nyss lunch, vart en toast så jag är fortfarande hungrig :| men senare idag ska min pojkvän komma så ska ta och dammsuga rummet eftersom det ser lite dammigt ut, annars så är jag jätte förkyld och på dåligt humör, gick hem igår efter skolan eftersom att jag mådde så dåligt och inte orkade gå till fyra då, så imorse när jag kommer till skolan så säger Rima att vi ska ha prov, i natur och det var min sista lektion igår som jag missade så jag var ju helt oförberedd precis som många andra, men fick 11,5 rätt så var ju inte helt talanglös i det hela.. :) men nu ska jag ta och skriva novellen, kram

Kommentarer
» angelica

Jag ska också skriva en novell i skolan.. en kärleksnovell.. så svårt :(

2013-04-09 // 16:47:45
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback