nationella och snapchat !

ja, idag hade vi nationella i svenska och det gick väl som det gick, nej men jag har faktiskt ingen aning om hur det gick men jag skrev i alla fall på alla, fick höra efteråt att alla inte skrivit på alla, men det är ju värt att testa i alla fall ;) sen så efter nationella fick vi vänta hur länge som helst eftersom att vi var tvungen att ha rätten och samhället.. lagomt less man var då !
Men på torsdag slutar jag efter nationella, så jädrans skönt !  Annars så är jag grymt beroende av snapchat just nu och håller på att snapa ihjäl mig eller något.. ;) Go for it ! lite dupstep på detta och gaming på hög nivå nu, så skönt
 

Kommentarer
» angelica

skönt om det kändes bra! hoppas resten av dagen varit bra! :D

2013-04-23 // 16:52:16
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
» EMMAS!

hoppas de gick bra:D

2013-04-24 // 19:06:25
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback