if you have to kill me, use a tommy-gun baby

sitter just nu och små kollar några kommentarer men kanske inte går så fort fram eftersom jag inte har så mycket tid med varken dom eller bloggen, det är på tok mycket i skolan just nu, prov efter prov hela tiden ! kill meee
fattar inte heller varför allt ska komma samtidigt, det är som dom har en plan, denna vecka ska vi ha prov i de och sen i dom där ämnerna, DÖÖÖÖ.
annars har jag umgåts med min pojkvän idag men ändå inte så jätte mycket, vi ska snart lägga oss och kolla på en film och bara längta tills nästa gång vi ses ;) haha

Kommentarer
» angelica

Sv: Det är ingen fara! Man hinner inte med allt och ibland orkar man inte :) Ha en bra dag!

2013-04-18 // 08:38:12
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
» Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nu behöver du inte vara avis mer, för igår kom jag hem:(

2013-04-18 // 12:32:30
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback