Grönt&blått

Denna dag har både vart hemsk och rolig ändå, vi for ju till sollefteå  tog ju tid bara vägen dit, tvingade i mig en jätte äcklig kebab men sen for vi dit vi skulle.
Så skulle vi bada och efter ett tag så säger mamma att mitt hår är grönt&blått snacka om panik jag fick, så satt där i duschen med färgat hår, jätte vackert. Då någon säger att man ska tvätta det med ketchup så vi for in till bad huset i sollefteå och stod där inne och schampoonerade håret med ketchup, det såg så fruktansvärt roligt ut ! Har tyvärr ingen bild på håret, men tror inte jag hade lagt ut den bilden ändå, för det såg verkligen hemskt ut ;) Men håret blev som vanligt igen så jag är riktigt nöjd. :D 
Nu ska jag och älskling ta och kolla på film och mysa ner oss lite efter en lång och lite små jobbig dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback