fun all day

Åh, efter nationella hade vi engelska och då fick vi veta att vi har nationella på fredag nästa vecka i engelska, wihoo.
Idag gick det i alla fall sämst och på nationella är grymt besviken på mig själv men det återstår att se.
Annars drog vi ut på byn med Angelica och Angelika och vi gjorde ingenting, så började det regna så Angelika drog hem till sig medan jag och Angelica drog till mig och vi kollade tider till bio, så imorgon blir det kvälls bio med några vet helt ärligt inte vilka men sedan drar jag till min faster och umgås med hon och thijs :) Så drog jag och Angelica ut på moppe turer och for till Lommis och stannade där ett tag för att ta det lugnt men så såg det ut som att det skulle börja regna så vi for hemåt, men nu ska jag räkna lite matte och annat godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback