and we go all night

Hade en totalt underbar dag igår med älskling med mycket skratt och go mat som han bjöd på, känner att livet inte kan bli sämre nu för allt går så jädrans skönt, ifall man inte räknar med skolan förstås.. Idag hade jag utvecklingssamtal och det gick bättre än jag förväntade mig, jag är på väg mot ett så toppen håll med skolan också tills imorgon känner jag nu, har sovmorgon men då har jag ju såklart två prov dom sista lektionerna som jag har.. :(
Kommer troligen inte klara av matte provetmen jag hoppas jag klarar det andra men jag är ju så smidig som glömmer böckerna hemma, go me. Hade även ett litet test idag i spanska och det gick rätt så bra det också kanske lite fel stavning men vad gör väl de ? :)
Nu väntar rummet&matte plugget på mig och en tjatande mamma, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback