soon on the way home

känner mig helt död.. dagen igår var mest bara jobbig och skit.. men jag är bra stolt över dig min syster. :)
hela dagen igår väntade vi på ida på något ställle och det kom bilar efter bilar.. så trodde man att dom kom nu, så var busarna tomma ;) hahah men till slut hittade vi hennes post och sådär, bilderna kommer komma upp någon dag under måndag och ska försöka få in ångespelet bilderna akt 2 då också. :) men nu ska jag snart fara till edinburgh och sedan till flygplatsen för att flygga till london :) fast kommer vara i london ett bra tag för kommer inte till sverige fören runt 21.30-22 någon gång då så kommer vi till sverige om allt går till vägs. :) nu blir det frukost och annat kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback