skönt att slippa stressa ! :)

vaknade ungefär alldeles nyss av att min syster kom upp rusande och hämtade mitt headset för att kolla på naruto eller något.. eftersom hennes ljud inte funkar men såklart skulle mitt headset funka ! jaja.. ska bara fixa mig och sedan vänta på mamma sen far vi till Fränsta idag igen och vet inte hur länge vi blir där, inte så hemskt länge hoppas jag.. efter det ska jag ta och hitta på något med freddelina och vad vi ska göra har jag inte den blekaste aning om ! :) men vi får väl se :)

Kommentarer
» anna

haha då förstår ja trodde snarare du ahde hittat den på google eller så :) förlåt om ja lät sur innan men blir lite lack på sådana som "tar" andras bilder men så var ju inte fallet :D!

2012-06-19 // 11:28:26
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback