can we just for a night let the stars decide where we belong

uppe med tuppen var vi idag och jag kan säga fy satan vad jag vart trött.. hahah vart så himla slut så när vi kom fram så skulle vi tydligen till pontus skola... sen blev allt bara kaos kan jag lova.. :) men efter ett tag så löste sig allt när vi kom fram till pontus lägenhet var jag helt död  så jag gick och la mig.. hahah ;) underbart ! sen har jag suttit och umgåtts med rima dom andra timmarna på denna dag och vi grillade kollade på film och hade rätt så skoj, för imorgon far hon till stockholm den fisen.. men ska träffa henne någon gång för jag ska själv till stockholm kanske under sommaren. :) men nu ska jag kolla klart på filmen och sen sova faktiskt underbart ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback