avslutningskvällen, helt underbart

kom hem för ett tag sedan och har haft det sisådär ikväll men det var kul att kolla när ida s-o dansade måste jag säga och att hon bjöd på sig, hahah ! och kommer självklart att sakna min klass enormt mycket, kommer troligen komma in på linjen jag vill gå så jag klagar inte nu gäller det bara att fixa massa andra saker till det blir gjort. :)
sen så paaang ! :D snart så kommer pontus hit och sen far vi till han imorgon :) kommer bli helt kanon känns det som, nu ska jag kolla mer på tv och försöka att inte somna i fotöljen...







här är några få bilder från igår, eftersom min system kamera ligger död utan batteri blev det väldigt svårt att ta med den.. så fick bli en skit kamera. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback