take a look into those eyes baby, you broke her

oh, hela dagen är planerad på ett ungefär, jag ska bara fixa lite saker hemma sen höra av mig till Rima så ska vi fika lite på cafe wiba efter det blir det troligen en prommenad sen ska jag träffa marie :) så min dag går ungefär åt på det där ! :) men sen har jag lite små andra saker också som inteär så märkvärdiga precis ;)
så nu ska jag skynda mig att fixa sen får jag se om jag hinner blogga mer idag men det tror jag jag hinner som tur är och gå igenom era kommentarer som väntar här.. ;) puss !
hittade en gammal bild som jag tyckte vi kunde slänga in så det inte blir såå tråkigt inlägg !

Kommentarer
» jimlindeborg - du vet att du vill kolla

Sv; haha tack! :)

2011-10-17 // 22:36:53
URL: http://jimlindeborg.blogg.se/
» sofia

sv; inte så mkt ;)

Slappade mest, hade träning oxå =D

2011-10-18 // 20:34:18
URL: http://sofiasfoton.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback