9 månader och 5 dagar..

ja vart ska man börja ?
det har varit en lång tid tillsammans kan man ju säga, dagen idag har inte vart så speciellt rolig men det är smällar man får ta i ett förhållande, vi visste båda att det inte skulle hålla om vi fortsatta att bråka och tjaffsa om så mycket små saker, men visst alla bråkar, men till slut orkar man inte med det, och jag måste säga att det har vart helt underbara 9 månader tillsammans. Jag är ledsen att det måste bli såhär men jag vet att vi är vänner nu, och jag hoppas vi kommer vara det länge, för jag vill inte mista en person som dig, inte nu i alla fall. lite bilder under mina underbara 9 månader med Albin.

Kommentarer
» MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

söta bilder =)

2011-10-09 // 21:08:08
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback