Vilken dag !

Ja, vad kan jag säga.. Vaknade med huvudvärk tog två tabletter sen la jag mig igen, sen gick jag vidare till skolan till hk eftersom vi skulle bjuda 4orna på mat idag, det gick jättebra tills jag skulle till vårdcentralen för att ta blodprov, då min mamma får ett samtal från min syster ida, och mamma bara rusar därifrån, några minuter senare hör man sin gråtande syster i korridoren och man vet ingenting, men sen fick man veta att hon skurit sig i handen och skulle sy, när jag var klar gick jag in till hon sen när hon skulle sy skickade hon ut mig och mamma så säger jag till mamma att jag inte mår nå bra, sen blir allt studdigt sen vaknar jag och ser att de är folk som kollar och försöker prata med mig, jag blir chockad och får tusentals frågor i huvudet.. Jag fattade ingenting.. Varken vart jag var eller vad som hänt.. Så jag fick senare ligga i en säng och vänta tills jag inte mådde dåligt, så en liten hjärnskakning har jag fått idag.. Inte det roligaste som kan hända mena jag.. Men men bara ligga och kolla på tv och hoppas på att må bättre snart, skrivit från mobilen så orkar inte skriva mer, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback