tidsfördriv..

1. vilket är ditt mellannamn? - Olga&Kristin
2. vilken tid gick du upp i morse? - 07:50
3. är du i ett förhållande nu? - iiiiih jaharu !
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - ungefär några timmar.
5. om nej, vem var du tillsammans med sist? -
6. får man fråga varför det tog slut? -
7. har du haft ett seriöst förhållande?  - japp
8. vem vet mest om dig?  - jag själv om inte det, Joanna.
9. vad gör du på fredagskvällar? - Inte mycket. Chillar framför datorn/tv:n med en påse chips och går och lägger mig alldeles för sent, typ eller så är det datan.
10. bästa filmen du någonsin har sett? - Ingen aning faktiskt.
11. har du haft sex med fler än 5 personer? - hahah nej
12. har du någonsin varit full? - nej
13. har du testat droger? - nej
14. röker du? - NEJ ! :-D
15. snusar du? - nej
16. saknar du någon just nu? - jafan
17. hur mår du idag? - Alldeles perfekt !
18. hur många tabletter tar du dagligen? - Inga
19. vad gjorde du för exakt ett år sen? - Jajo det kommer ju jag ihåg ?
20. bästa minnet från sommaren? - Linköping ! hahah 
21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Mallorca / Spanien
22. när var du där? - 15 maj 
23. är du rasist? - nejj
24. har du helt svenskt ursprung? - ahh
25. om nej, vart kommer du ifrån? -
26. föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - svenska troja..
27. ser du fram emot någonting just nu? - Ajjemän, det gör jag. :-)
28. sköter du dig i skolan? - Allt utom tyskan och ah ibland kanske jag inte sköter mig.. men w/e.
29. vad hade du för betyg förra terminen? - 7 VG 9 G troja, och 1 IG, jag e stolt ja !
30. vad är det bästa du fått på ett prov? - MVG
31. vilket ämne var det? - SO
32. har du fått ig på ett prov? - yees
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - nej
34. Anser du dig vara intelligent? - Hahah inte alls
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - ingen aning alls
37. har du mått jättedåligt psykiskt? - jarå
38. har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - jorå
39. har du haft sömnproblem? - hahah ja
40. hur ofta gråter du? - inte så ofta
41. vad gör du när du mår dåligt? - Stänger in mig på mitt rum, och lyssnar på musik, rätt så hög..
42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? - Joanna
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? - HAHAH absolut inte
44. vilken klass går du i nu? - 8:A som i apoooor.
45. vilken skola? - Minervaskolan
46. har du varit otrogen någon gång? - aldrig
47. har någon varit otrogen mot dig? - det vet jag då inte
48. är du stolt över dig själv? - nejj
49. vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Vet inte.
50. vad får du ofta komplimanger för? - för att vara så hjärndö ibland.. o.O
51. har du lätt att få folk att skratta? - hmm.. det har jag ingen aning om, ibland kanske.
52. cider eller öl? - Cider
53. har du några talanger? - Ehh.. det troja då inte, att tackla ner dom på fotbollen.. ? ;-;
54. vet du om någon är kär i dig? - yes
55. är du bra kompis med ditt/dina syskon? - jodå
56. vad står det i ditt senaste sms? - "mm<3 elin jag älskar dig och jag kommer inte att släppa dig<33" från albin hihihi :''')
57. hur lång är du? - 160 - 162 ;-) lång tjej heeejj
58. hur mycket väger du? - 50 ? nej men vet inte alldeles för mycket..
59. vilken storlek har du på kläderna? - XS/S
60. Har du svarat ärligt? - Ja.
Trackback